تحصیل در رشته هنر و هر چیزی که باید بدانید

۲ بازديد

توصیه ما برای موفقیت در تحصیل

اولین نکته ما، قبل از شروع تحصیل، انتخاب مدرسه یا دانشگاه مناسب است. مدرسه اشتباه می تواند باعث شود که علاقه خود را به هنر و طراحی به طور کلی از دست بدهید. اگر فقط به هنرهای زیبا علاقه دارید، نمی خواهید در یک دوره انیمیشن شرکت کنید. هنر و طراحی نیاز به سرمایه گذاری شخصی زیادی دارد و اگر به آن علاقه نداشته باشید، مطالعه هنر و طراحی می تواند دشوار باشد.

زمانی که وارد یک دوره آموزشی شدید، باید برای شروع دوره آماده شوید. هدف یک آموزشگاه هنری این نیست که شما را در زمینه تبلیغات متخصص کند. آموزش عالی هنر طوری طراحی شده است که مهارت های لازم برای کار مستقل یا به عنوان کارمند را در اختیار هنرجویان قرار دهد.

پس از اینکه مدرک خود را تمام کردید و به کارفرمایان و مشتریان بالقوه نشان دادید که چه توانایی هایی دارید، به شما بستگی دارد که پورتفولیوی خود را بسازید.

شما این فرصت را خواهید داشت تا از متخصصان یک مدرسه هنری مشاوره بگیرید.

زمانی را صرف بازدید از نمایشگاه ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای هنر، به ویژه تاریخ هنر کنید. رفتن با دیگران راهی عالی برای ایجاد دوستان و ارتباط برای آینده زندگی است و همچنین راه خوبی برای استراحت و الهام گرفتن برای کار خود است. اطمینان حاصل کنید که از زمان خود به عنوان یک دانش آموز نهایت استفاده را می کنید!

شما همچنین می توانید با آموزش های خصوصی از یکی از مربیان با استعداد در سوپراپ اطلاعات بیشتری درباره هنر کسب کنید. سه نوع اصلی از آموزش ها در دسترس است: آموزش های چهره به چهره، آموزش های آنلاین، و آموزش های گروهی، و هر کدام مزایا و معایب خود را از نظر یادگیری و اثربخشی دارد. حق یک دانش آموز ممکن است برای دانش آموز دیگر درست نباشد، پس وقت خود را برای پیدا کردن نوع درست معلم و مربی صرف کنید.

آموزش‌های حضوری با یک دانش‌آموز و یک معلم آموزش داده می‌شوند و معمولاً مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع هستند، زیرا هر دقیقه در درس صرف تمرکز روی شما به عنوان دانش‌آموز می‌شود. علاوه بر این، معلم همچنین زمانی را خارج از درس ها صرف یافتن منابع و برنامه ریزی زمانی می کند که با شما می گذرانند.

آموزش های آنلاین شبیه به آموزش های حضوری است، اما یا از طریق تماس یا از طریق وب کم انجام می شود. از آنجایی که معلم هزینه های سفر را برای نگرانی ندارد و در نتیجه می تواند دانش آموزان بیشتری را در برنامه خود قرار دهد، آموزش های آنلاین معمولاً ارزان تر از آموزش های حضوری هستند.

در نهایت، آموزش های گروهی کلاس هایی با یک معلم یا معلم خصوصی و چند دانش آموز هستند. با این حال، با آموزش‌های گروهی، شما و گروهی از دوستانتان می‌توانید با یک معلم خصوصی تماس بگیرید تا دروسی را برنامه‌ریزی کنید که همه با هم شرکت کنید. اینها معمولاً ارزان‌ترین قیمت برای هر دانش‌آموز در ساعت هستند، زیرا هزینه وقت معلم بین دانش‌آموزان حاضر تقسیم می‌شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.