ایمن و سازنده نگه داشتن کارگران مسن تر

۳ بازديد

تابستان گذشته، گری کورت 69 ساله شغل خود را به تدریس فیزیک در مدارس منشور Great Hearts Academies در آریزونا رها کرد. او گفت که به دلیل سن و سایر عوارض سلامتی اش در برابر COVID-19 آسیب پذیر است و از مدیران پرسید که آیا می تواند به جای آن از راه دور تدریس کند. به گفته کورت، آنها به او گفتند که تحت مدل آنها امکان پذیر نیست.

کورت گفت که احساس می کند برای حفظ سلامتش باید استعفا دهد. به گفته یکی از سخنگویان آکادمی قلب بزرگ، زمانی که کورت ترک کرد، مدارس در مراحل اولیه توسعه یک برنامه آموزش از راه دور پیشرفته بودند.

کورت در تصمیم خود تنها نبود؛ بسیاری از کارگران مسن تر به جای به خطر انداختن سلامتی خود برای رفتن به سر کار، تصمیم به بازنشستگی زودهنگام گرفته اند؛ با این حال، با انتشار واکسن کووی د -۱۹ و فراخوان کسب و کاره ای بیشتر کارمندان به فضاهای کاری فیزیکی، کارمندان مسن تر که هنوز از راه دور کار می کنند، ممکن است مجبور شوند تصمیم بگیرند که آیا باز خواهند گشت یا خیر.

بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا به کارگران مسن تر اطمینان دهند که بازگشت ایمن است.

برخی دیگر برای این کارمندان استثنا قائل می شوند و به آن ها اجازه می دهند تا کاره ای خود را از راه دور انجام دهند.

کارشناسان محیط کار می گویند، چه در محل کار باشند و چه از راه دور، کلید حفظ کارگران قدیمی ارزشمند در محل کار، گوش دادن به نگرانی های آن ها و برداشتن گام هایی برای حفاظت از ایمنی آن ها است.

ارسال یک پیام پاک

برخی از کارگران مسن‌تر ممکن است اولین صفی باشند که به محض دعوت کارفرمایانشان به یک فضای کار فیزیکی بازگردند. مارک آلن، Ph.D.، مدیر دانشگاهی برنامه کارشناسی ارشد علوم در منابع انسانی و استاد دانشگاه، گفت: با این حال، برای سازمان‌ها بسیار مهم است که اقدامات ایمنی را اعمال کنند و سپس به همه کارکنان اطلاع دهند که این اقدامات چیستند. مدرسه بازرگانی Pepperdine Graziadio در مالیبو، کالیفرنیا.

آلن گفت: " به منظور کمک به احساس امنیت کارمندان، سازمان ها باید پیام های مداوم و مداومی ارسال کنند که دستورالعمل های مرکز کنترل و پیش گیری از بیماری ها را جدی می گیرند و تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت کارمندان انجام می دهند."

این شامل نیاز به ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت مکرر، بررسی دما و در صورت لزوم، تقسیم کننده های شیشه اکریلیک بین میزها است.

علاوه بر برقراری ارتباط در مورد پروتکل‌های ایمنی جدید، کارفرمایان باید تلاش رسمی برای «تعویض مجدد» کارکنان در محل کار جدید پس از همه‌گیری ایجاد کنند. آلن گفت: «همانطور که می دانیم اعزام کارمندان جدید به یک محل کار جدید چقدر مهم است، به همان اندازه مهم است که کارمندان را به محل کاری منتقل کنیم که با مکانی که مارس گذشته ترک کردند بسیار متفاوت است. "تفاوت ها در طیفی از قوانین ایمنی، محیط فیزیکی، انعطاف پذیری در محل کار و حتی هنجارهای اجتماعی خواهد بود."

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.