هر آنچه باید در مورد بخش هواپیمایی بدانید

۴ بازديد

اهمیت مدیریت درآمد در صنعت هواپیمایی

هدف از هر استراتژی مدیریت درآمد، فروش محصول یا خدمات مناسب به مشتری مناسب، در لحظه مناسب، از طریق کانال توزیع مناسب، با قیمت مناسب است. این امر در صنعت هواپیمایی نیز کاربرد دارد، شرکت‌هایی که رفتار مسافران را ردیابی و تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تقاضا را پیش‌بینی کنند.

هنگامی که سطح تقاضا قابل پیش بینی باشد، خطوط هوایی می توانند روی بهینه سازی در دسترس بودن و تنظیم قیمت تمرکز کنند. به عنوان مثال، یک شرکت هواپیمایی می‌تواند در زمان‌های تقاضای بالا قیمت‌های بالاتری را اعمال کند، اما ممکن است در زمانی که تقاضا کم است، قیمت‌های پایین‌تری را در تلاش برای پر کردن صندلی‌هایی که در غیر این صورت خالی می‌مانند، اعمال کند.

بنابراین اتخاذ یک استراتژی مدیریت درآمد می تواند به شرکت های هواپیمایی کمک کند تا هم درآمد و هم سود خود را افزایش دهند. شما می توانید با خواندن مقاله ما: مدیریت درآمد؛ به طور واضح توضیح دهید.

وب سایت های محبوب برای رزرو بلیط هواپیما

امروزه، مشتریان گزینه های مختلفی برای رزرو بلیط هواپیما دارند که خرید آنلاین یکی از رایج ترین آن ها است. برخی از محبوب ترین وب سایت های مورد استفاده برای این منظور در زیر آورده شده اند:

وب سایت های متعلق به خطوط هوایی

اولین گزینه برای مشتریانی که به دنبال رزرو بلیط هواپیما هستند این است که این کار را مستقیماً از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی انجام دهند. این مهم‌ترین کانال توزیع برای خطوط هوایی است، زیرا برخلاف رزروهایی که از طریق آژانس‌های مسافرتی آنلاین یا موتورهای جست‌وجو انجام می‌شوند، آنها مجبور به پرداخت هزینه کمیسیون برای رزرو نیستند. برای مشتریان، وب‌سایت‌های خطوط هوایی ممکن است معاملات یا پروازهایی انحصاری ارائه دهند که در پلتفرم‌های دیگر یافت نمی‌شوند، و بسیاری از آنها ضمانت‌های تطبیق قیمت را ارائه می‌دهند.
بیشتر بخوانید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.